HTML

Johnny Firpo Póker Klub

Johnny Firpo Póker Klub Monoron, a Piac téren. Korlátlan étel-ital fogyasztás, FreeRoll versenyek. Nagyszerű társaság, igényes környezet, dohányfüstmentes pókerterem.

Dolgok




Friss topikok

  • gadosp: Sziasztok! Létezik még ez a klub? (2010.03.28. 19:03) Hall of Fame
  • jfirpo: @K_Sanyi: Van 18-as korhatár. Csak a FreeRollon lehet játszani 16 év fölött is. Ára pedig nincs s... (2009.09.07. 13:36) Vége van a nyárnak, belecsapunk mi is
  • dzsedi: megtaláltam mostól kommentelek mint atomsirály, és a freeroll azért volt úgy jó ahogy volt mert 62... (2009.08.10. 13:40) Júniustól változások
  • Saka01: Nagyon jó ötlet a pontverseny! Bolond aki nem él egy ilyen komoly lehetőséggel! Gondoljátok át min... (2009.04.14. 11:42) Pontverseny

Linkblog

Végre osztottam is

2009.04.10. 21:27 :: madacsilaci

Pénteken végre tudtam osztani is. Sok meló, és a fél ország átautózása után hatra csak beestem én is. Zsetonok kiosztva, játékosok már türelmetlenek. (Nyugi, testvéreim, póker mindig van, ha kicsit késünk is, de van!). Elég hamar visszaszoktam, ahhoz képet, hogy egy hónapja nem kevertem paklit. Gyorsan ment a játék. Sok rebuy-jal. Hiába osztottam AK-kat, nem nagyon játszották meg jól. Izgalmas parti tulajdonképpen csak egy volt. Flop flusht intézett el egy top pár úgy, hogy runner-runnerre leraktam neki a full house-t. Eldöntöttem, hogy jegyzetelni fogom az izgalmasabb kezeket, mindenki okulására.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://firpomonor.blog.hu/api/trackback/id/tr591063873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása