HTML

Johnny Firpo Póker Klub

Johnny Firpo Póker Klub Monoron, a Piac téren. Korlátlan étel-ital fogyasztás, FreeRoll versenyek. Nagyszerű társaság, igényes környezet, dohányfüstmentes pókerterem.

Dolgok




Friss topikok

  • gadosp: Sziasztok! Létezik még ez a klub? (2010.03.28. 19:03) Hall of Fame
  • jfirpo: @K_Sanyi: Van 18-as korhatár. Csak a FreeRollon lehet játszani 16 év fölött is. Ára pedig nincs s... (2009.09.07. 13:36) Vége van a nyárnak, belecsapunk mi is
  • dzsedi: megtaláltam mostól kommentelek mint atomsirály, és a freeroll azért volt úgy jó ahogy volt mert 62... (2009.08.10. 13:40) Júniustól változások
  • Saka01: Nagyon jó ötlet a pontverseny! Bolond aki nem él egy ilyen komoly lehetőséggel! Gondoljátok át min... (2009.04.14. 11:42) Pontverseny

Linkblog

Élménybeszámoló: Mr. and Mrs. Poker 20+2 1.000.000 GTD

2009.05.17. 11:08 :: madacsilaci

Sirkó Janival, az áprilisi pontverseny nyertesével, és Heniveli indultunk útnak Kerepesre, a Mr. és Mrs. Poker versenysorozat 20+2-es 1.000.000 GTD főversenyére. Heni csak kísérte Janit, így végül Jani - a megnyert beülővel - és jómagam, 22K befizetésével ültünk be játszani. Még Boby jelent meg, így végül is a Johhny Firpo-t hárman is képviseltük a 45 fős mezőnyből. Boby és Jani egy asztalhoz kerültek, nekem másiknál jutott hely. Mindhárman nagyon feszes játékot játszottunk, hiszen nagy tétről lévén szó, visszaszálló nélkül nem engedhet meg magának 7-2-es allineket. Az első szünetig elég változó lapjárás mellett ültünk a stackünk felett. Jani is, Boby is bukott all-int, én viszont a harmadik leosztásban feldupláztam egy AA-val (K6 adta, aminek köze sem volt a flophoz. Ő emelt flop előtt - blöffölni próbált-, és flop után folytatta, de nem emeléssel, hanem all-innel, amit igen könnyen tudtam adni. Kiesni nem esett ki, de alig maradt 8.000 zsetonja a 40.000-ből). Jani is, Boby is 30.000 körüli zsetonnal fordult szünetben, jómagam 100K körül tartottam magam.

 

Szerencsésnek mondhattam magam, hogy nem a mellettem lévő asztalhoz ültettek, ahol egy vakszinten belül volt Póker, StraightFlush, és RoyalFlush is. Potyogtak is ki a játékosok rendesen, és iszonyúan megerősödtek, akik ott bent maradtak.

 

Szünet után sem pörögtek fel az események, tovább játszottuk a feszes pókert, csak a legbiztosabb potokat hoztam el blöffel, pozíciós hívásokkal, viszont sok jó lapon égett el, amikkel emeltem flop előtt (AQ, AJ, KQ, KJ), amik miatt nem tudtam növelni az előttem lévő zsetonkupacokat.

 

Jani remekül játszott végig, csak a vakszerencse miatt esett ki. 5-ös párral a kézben szettesedet flopon, nagyobb emeléssel ellenőrizte a színesélyeket (két treff volt lenn a boardon), majd all-in ment az egyedül bennmaradó ellen, aki top párt mutatott, és egy treffet. Runner-runnerre estek a treffek, amivel egylapos flush-se lett ellenfelének. Ezzel a szerencsétlen leosztással, 23.-ént búcsúzott a játéktól, kissé mérgelődve. Jó játékot játszott, de beleszólt a szerencse.

 

Hamarosan Bobynak is elfogyogattak a zsetonjai, így egyedül maradtam védeni a mundér becsületét. A 13-14. hely környékén azt hitten nekem is befellegzett. Top párral beleszaladtam egy flop sorba. 3.000-6.000-es vakoknál hárman jöttek be és a kisvak (shortstack) is egészített, én 6-7-el checkkeltem, így 30.000-es pottal néztünk flopot, ami 2-4-6-ra sikeredett. Kisvak all-in. Nekem ugye top pár esett, és 52.000-et kellet megadnom. A három limpelőn láttam, hogy elkenődtek, és dobáshoz készülődnek, így meg mertem adni, potrablásnak vélve a shortstack agresszivitását. A többiek tényleg dobtak, de a kisvak kaján vigyorral 5-3-at mutatott, flop sor. Egy nyolcas még esett, de riverre nem is reménykedhettem 5-ösben, ami tényleg nem is jött, így buktam, és maradt 24.000 zsetonom. Rossz megadás volt részemről, mert nem vettem figyelembe, hogy nehezen javulhatok tovább a top-párnál, és az is könnyen eléghet a turn-ön vagy a riveren. Még jó, hogy maradt zsetonom.

 

Ezek után csak all-in/fold játék mehetett, pár vakot begyűjtöttem, és hamar kifizették erősen egy AK-mat (AQ adta az all-inem egy A magas flopon, és K kisérőm kitartott a végéig), így megmenekültem a kieséstől, és 80.000 zsetonnal kerültem a döntő asztalhoz, ahol mindenki a lehető legfeszesebben játszott. Ezt néhányszor ki tudtam használni vakrablásra, de 100-150.000 zsetonnál sosem volt több előttem. Egy játékost ejtettem ott ki, aki 10K-20K vakon mondott all-int 15.000 zsetonnal, és persze 4 magadó is volt, én a gombról egyszínű 9-2 vel szintén megpróbáltam a lehetetlent. 120.000 volt a pot, közel duplázhattam 20K-ért. Ilyen feszes döntő asztalon ennél nagyobb ajándékot el sem lehet képzelni. Teljesen mindegy mi van a kezemben, erre kötelező megadni. Végig checkeltük, nekem már turnre flush-öm lett, de arra sem hívtam, nem akartam kizárni egy nyerő kezet sem a kieső ellen. Végül is én nyertem meg a potot, és kiejtettem egy játékost.

 

A döntő asztal már egy egészen más logikát kíván, mint akármelyik szakasza a versenynek. Itt arra kell rámenni, hogy minél tovább kihúzd akármilyen kevés zseton is van előtted, és lehetőleg kivárd, míg a többiek kinyírják egymást. Flopot nézni csak nagyon durván monster lapokkal érdemes, megadni, hívni teljesen fölösleges, csak ha fel vagy készülve az all-in megadásra is. De inkább Te mondj all-int, és gyűjtsd be a vakokat, mert itt már - 10K-20K, 20K-40K - igen szépen fizet a rablás. És észre kell venni olyan lehetőségeket is, amiknek közük nincs a kezedben, vagy a boardon lévő lapokhoz. Egy ilyen eset volt itt is. Nagyvakként 10-2 szivárványt kaptam a bent lévő 20K zsetonomért. Egy megadó volt, kisvak dob, én check, így láttunk egy flopot (elég ritka volt itt már). A 10-2 lapjaimnak természetesen köze sem volt hozzá, viszont a megadó játékost épp felhívták telefonon, és ő felvette. Láttam rajta, hogy zavarja a telefonhívás, és épp lerázni akarta a hívót, amikor all-int mondtam (a nagy semmire!). Ez annyira összezavarta, hogy nem tudta, hogy a lapjára, a flopra vagy a telefonra figyeljen, így zavartan dobta a lapjait, én pedig 30K-val gazdagodtam. Életveszélyes volt, tudom, de hajnali kettőkor már kevesen tudnak egyszerre több dologra odafigyelni, és telefonálás közben amúgy sem erőssége senkinek az odds-számítás.

 

Végül 30K-60K lett a vak, kaptunk egy szünetet, kint pedig megszavaztuk, hogy innentől tényleg rulett az egész, és inkább osztozzunk. 7-en maradtunk, 100K-n fölül jutott mindenkinek. A stackek alapján elosztottuk az első három helyet, 400K, 320K és 280K volt nekik, így ők 155K-val mehettek haza, mi pedig 120-at kaptunk. Nekem stack szerint a 4. hely jutott, 235K zsetonnal fejeztem be a versenyt. Mit mondjak, megérte.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://firpomonor.blog.hu/api/trackback/id/tr671126335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása